Податкова служба постійно вживає та удосконалює заходи щодо створення ефективного безбар’єрного простору на засадах рівності, недискримінації, доступності та інклюзії, рівного сервісу для усіх платників.
Головне управління ДПС у Миколаївській області прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. Саме тому служба забезпечує доступність приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення – при облаштуванні Центрів обслуговування платників першочергова увага приділяється зручності таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг.
Податківці ввічливо та уважно ставляться до кожного відвідувача – обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом усіх етапів отримання послуг.
Разом з цим, усі громадяни та підприємці без винятку мають вільний доступ до онлайн-сервісів. Найпопулярнішими ресурсами є вебпортал ДПС та вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, адаптовані для людей із порушенням зору, та Контакт-центр ДПС, який надає можливість отримати професійні відповіді на запитання з питань оподаткування.
Податкова поруч. І онлайн. І офлайн. Кожен обирає сам під свої потреби – онлайн, офлайн, чат чи дзвінок, інструкція чи відео.
Дізнатися більше про безбар’єрність можна на сайті ДПС за покликанням: https://tax.gov.ua/diyalnist-/bezbarernist/diznaysya-bilshe-pro-bezbarernist/. Тут міститься довідник безбар'єрності – гід з толерантної взаємодії – із словником коректних визначень та розділами, які враховують контекст війни зокрема; гайд безбар’єрних подій; майданчик спільноти «Бізнес без бар’єрів»; платформа «Ти як?».