Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про безбар’єрність: Дотримання принципів рівності, доступності та інклюзії під час обслуговування платників!

опубліковано 11 листопада 2025 о 09:13

Нагадуємо, що у Головному управлінні ДПС у Миколаївській області працюють «гарячі лінії» для надання платникам податків консультацій з питань податкового законодавства. У вересні поточного року відкрито Офіс податкових консультантів, в якому громадяни та підприємці можуть отримати комплексну допомогу у вирішенні податкових питань. А з жовтня 2025 року запроваджено сервіс УТОГ із перекладу жестової мови. Відтепер відвідувачі з порушенням слуху можуть отримати консультаційну допомогу та роз’яснення з питань оподаткування у зручний для них спосіб – за участю перекладача жестової мови.  

Головне управління ДПС у Миколаївській області прагне, щоб кожен громадянин або підприємець мав можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб. 

Податкова служба постійно вживає та удосконалює заходи щодо створення ефективного безбар’єрного простору на засадах рівності, недискримінації, доступності та інклюзії, рівного сервісу для усіх платників.

Саме тому служба забезпечує доступність приміщень для людей з інвалідністю та маломобільних груп населення – при облаштуванні Центрів обслуговування платників першочергова увага приділяється зручності таких осіб та забезпеченню їхніх потреб в отриманні послуг.

Податківці ввічливо та уважно ставляться до кожного відвідувача – обслуговування осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення здійснюється позачергово. Таких відвідувачів супроводжує модератор ЦОП протягом усіх етапів отримання послуг.

Разом з цим, усі громадяни та підприємці без винятку мають вільний доступ до онлайн-сервісів. Найпопулярнішими ресурсами є вебпортал ДПС та вебсайт Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ДПС, адаптовані для людей із порушенням зору, та Контакт-центр ДПС, який надає можливість отримати професійні відповіді на запитання з питань оподаткування.

Податкова поруч. І онлайн. І офлайн. Кожен обирає сам під свої потреби – онлайн, офлайн, чат чи дзвінок, інструкція чи відео.

Дізнатися більше про безбар’єрність можна на сайті ДПС за покликанням: https://tax.gov.ua/diyalnist-/bezbarernist/diznaysya-bilshe-pro-bezbarernist/. Тут міститься довідник безбар'єрності – гід з толерантної взаємодії – із словником коректних визначень та розділами, які враховують контекст війни зокрема; гайд безбар’єрних подій; майданчик спільноти «Бізнес без бар’єрів»; платформа «Ти як?».