ДПС Миколаївщини вживає заходи щодо підвищення рівня роботи зі зверненнями громадян. Проводиться робота щодо покращення якості їх розгляду та здійснюється постійний аналіз питань, порушених у зверненнях.
У січні – березні 2024 року до Головного управління ДПС у Миколаївській області надійшло 89 письмових звернень громадян в межах Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» зі змінами (далі Закон № 393), з них поштою безпосередньо від громадян – 34, засобами електронного зв'язку, через мережу Інтернет – 19, від інших органів, установ, організацій – 36.
Найчастіше у письмових зверненнях громадяни порушували питання щодо інформування про ухилення від сплати податків, вжиття контрольно-перевірочних заходів, сплати податку на майно, відмови в отримані реєстраційних номерів облікових карток платників податків, реєстрації та обліку платників податків тощо.
Усі звернення громадян відпрацьовані шляхом надання вичерпних відповідей у встановлений законом строк. За результатами розгляду вирішено позитивно 21 звернення, дано роз’яснення на 53 звернення, знаходяться на виконанні (термін розгляду не настав) – 13 звернень , направлено за належністю відповідно до статті 7 Закону № 393 – 1 звернення, не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону № 393 – 1 звернення.
Звертаємо увагу, що Головне управління ДПС у Миколаївській області приймає:
письмові звернення - на поштову адресу: 54001, м. Миколаїв, вул. Лягіна, 6;
електронні звернення з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку – на поштові скриньки:
mk.zvernennya@tax.gov.ua (для звернень громадян) у вигляді сканкопій чи фотокопій письмових звернень з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації);
mk.official@tax.gov.ua (для самозайнятих осіб, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб).