Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

ТОП 5 запитань про карантин: що варто знати платникам податків Миколаївщини

опубліковано 25 березня 2020 о 10:24

Враховуючи значний суспільний резонанс викликаний поширенням вірусу COVID-19 в Україні, Головне управління ДПС у Миколаївській області надає відповіді на найпопулярніші запитання громадян щодо сплати податків і зборів до бюджету під час карантину.

 

1. Чи працюють Центри обслуговування платників (далі - ЦОП) на території Миколаївської області та за яким графіком?

На період  карантину режим роботи ЦОП  та ДПІ Головного управління ДПС Миколаївській області змінюється:

- ЦОПи №1 та №2 ДПІ у м. Миколаєві Миколаївського управління, ЦОП Вознесенської ДПІ Вознесенського управління,  ЦОПи  Южноукраїнської та Первомайської ДПІ Южноукраїнського управління,  ЦОП Баштанської ДПІ Баштанського управління, ЦОПи Очаківської та Вітовської ДПІ  Очаківського управління працюють з 10 год. 00 хв. до 16 год. 00 хв., з обідньою перервою, та з технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10-15 хв.;

- ЦОП №3 ДПІ у м. Миколаєві Миколаївського управління та інші ДПІ ГУ ДПС у Миколаївській області - з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. із технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10-15 хв.)

Більш детальну інформацію про особливості обслуговування громадян у ЦОП під час карантину – за посиланням: https://mk.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/412394.html).

 

2. Чи змінено графік роботи інших структурних підрозділів ГУ ДПС у Миколаївській області,  у зв’язку з карантином?

Так, управління  контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДПС у Миколаївській області працює у такому режимі:

-  приймання заяв на отримання ліцензій – понеділок – четвер з 10 год. 00 хв. до 13 год. 00 хв. із технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10-15 хв.;

-  видача ліцензій – понеділок – четвер з 13 год. 45 хв. до 16 год. 00 хв. із технічними перервами для санітарної обробки щогодини на 10-15 хв.

Звертаємо увагу суб’єктів господарювання, що отримати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями або ліцензію на право роздрібної торгівлі тютюновими виробами можна у Центрах обслуговування платників ГУ ДПС у Миколаївській області, за місцем розташування торгівельного об’єкту, або в управлінні  контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДПС у Миколаївській області, за адресою: м. Миколаїв, вул. Нікольська, 47.

 

3. За якими контактними телефонами звертатись до структурних підрозділів Головного управління ДПС у Миколаївській області, з метою вирішення проблемних питань?

Для вирішення поточних питань користуйтесь телефонами структурних підрозділів ДПС Миколаївської області, які розміщено на субсайті ГУ ДПС у Миколаївській області, за посиланням: https://mk.tax.gov.ua/dfs-u-regioni/golov-upr/kontakti-/

 

4. Яким чином можна використовувати дистанційний формат спілкування з податковою службою?

Нагадуємо, що на період карантину для отримання адміністративних та інших послуг можна використовувати електронні сервіси ДПС, зокрема Електронний кабінет платника податків  (cabinet.tax.gov.ua).

Також, працівники Контакт-центру ДПС України, які надають інформацію платникам податків з питань стану обробки електронної звітності та інших електронних сервісів за номером телефону 0800-501-007 (напрямок 0), будуть працювати на період карантину з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. в черговому режимі.

 

5. Яким чином отримати актуальну інформацію про режим роботи Головного управління ДПС у Миколаївській області, а також зміни у податковому законодавстві?

Інформація щодо діяльності ДПС Миколаївщини, новації у податковому законодавстві та основні вимоги застосування норм Податкового кодексу України оперативно розміщуються на субсайті ГУ ДПС у Миколаївській області, за посиланням: https://mk.tax.gov.ua, а також на офіційній сторінці ГУ ДПС у Миколаївській області у Facebook за посиланням: https://www.facebook.com/tax.mykolaiv/