Головне управління ДПС у Миколаївській області інформує, що податкова служба продовжує роботу у напрямку перетворення на цифровий сервісний орган та закликає платників податків користуватися електронними сервісами ДПС, які є доступними, зручними та безкоштовними у використанні.
За оперативною інформацією найпопулярнішими онлайн-сервісами серед громадян та підприємців є «Електронний кабінет платника податків» та мобільний застосунок «Моя податкова».
Окрім цього, Контакт-центром ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг у Центрах обслуговування платників – електронну чергу. Розглянемо детально як працює цей сервіс.
Для запису в електронну чергу до центрів обслуговування платників державних податкових інспекцій (далі – ЦОП) необхідно звернутись за телефоном «гарячої лінії» Контакт-центру ДПС 0-800-501-007, обрати напрямок натиснувши кнопку «6» (дзвінки безкоштовні зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів - за тарифами операторів мобільного зв’язку, щоденно (крім суботи та неділі) з 8 год. 00 хв. до 19 год. 00 хв., у п’ятницю з 8 год. 00 хв. до 18 год. 00 хвилин). Далі обираєте адміністративну послугу та узгоджуєте зручні дату і час візиту до ЦОП.
Попередній запис до ЦОП, забезпечить можливість оперативного вирішення питань, не витрачаючи зайвого часу на очікування в черзі.
Податковою службою запроваджено заходи для зворотного зв’язку з платниками після відвідування ними ЦОП (у тому числі, тих, які скористались інтерактивною чергою ДПС), зокрема, проводиться опитування клієнтів щодо якості наданої послуги електронної черги для подальшого врахування в роботі та покращення рівня обслуговування.
Наразі на території України програмні комплекси з управління чергою використовуються у 420 Центрах обслуговування платників. За період з 01.12.2023 по 31.12.2023 працівниками Контакт-центру ДПС здійснено 1158 записів клієнтів до ЦОП.
Сервіс електронна черга розроблено задля комфорту платників податків!
Тож бережіть себе, економе свій час та ресурси – користуйтеся електронними сервісами податкової служби!